Wyjazd do kina w Łodzi

smws-rcps

W dniu 29.10.2014r. 25- osobowa grupa dzieci i młodzieży ze Świetlicy Integracyjnej Razem w Stemplewie wyjechała na wycieczkę do kina Cinema City w Łodzi. Wyjazd był możliwy dzięki realizacji projektu „ Świetlica – kreatywnie zakręcona” ze środków RCPS w Łodzi. Wspólnie oglądaliśmy film pod tytułem „Wakacje Mikołajka”.
Film opowiada o historii małego chłopca Mikołajka, który wyjechał na wakacje z rodzicami i poznaje nowych przyjaciół z którymi przeżywa wiele śmiesznych przygód. do grona małych rozrabiaków dołącza pierwsza dziewczynka – małomówna Izabela. My również nie zapomnimy tego filmu gdyż momentami rozbawiał nas do łez.
Po filmie spacerowaliśmy i podziwialiśmy piękno łódzkich ulic. Zwiedzaliśmy również Manufakturę. Jest to bardzo malownicze i ciekawe miejsce. Następnie wszyscy udaliśmy się do Mc Donalda, gdzie zjedliśmy wspólny posiłek. Jedzenie było pyszne. Robiliśmy wspólne zdjęcia, rozmawialiśmy na temat historii Łodzi oraz wrażeń z obejrzanego filmu.
W drodze powrotnej w autobusie nie zabrakło również wspólnego śpiewania: stokrotka, chocolate, jesteśmy jagódki itd. Późnym wieczorem wróciliśmy z wyjazdu zmęczeni ale bardzo zadowoleni. Cały wyjazd był bardzo udany i niezapomniany dla wszystkich. Grupa dzieci ze świetlicy zintegrowała się i odpoczęła od codziennych zajęć.